אפריל 20, 2024
Breaking News

ריכזנו עבורכם את המעילים האהובים ביותר על הישראליות

מעיל

החורף בעיצומו, ואחד הפריטים המזוהים ביותר עם החורף הוא ללא ספק המעיל. כיום, בעולם בו המגוון הינו רחב ואינסופי, קיימים שלל דגמי מעילים המתאימים לאירועים שונים, למצבים שונים ולטמפ' שונות.

אז נכון שהחורף בישראל הוא לא ממש חורף, עדיין לכולנו קיימים לפחות שני מעילים בארון (כי מה לעשות –אנחנו נשים).

השאיפה הגדולה ביותר של מרבית הנשים בנוגע למעילים ובכללי – ללבוש בחורף הוא להשאר בסטייל לא מתפשר, יחד עם תחושת חמימות ונוחות. אין מה לעשות, כאשר מגיע החורף המשימה נעשית קשה יותר מבעונת הקיץ, ועל כן יש לדעת להתאים את הלוק בצורה מושלמת. מכאן, כי כאשר אנו רוצות לרכוש מעיל חדש לחורף הקרוב, עלינו לבצע רכישה חכמה, ולמצוא מעיל היכול לענות לנו על מספר פרמטרים:

  1. לייצג את מי שאנחנו ולהתאים לאופי שלנו – הרי הבגדים הם המעטפת של הפנימיות שלנו ועליהם להקרין את עצמנו.
  2. להיות במידה הנכונה. מעילים שלא במידה הנכונה יכולים להיות לוחצים מידי ולא נוחים או מנגד רחבים מידי ומסורבלים.
  3. צבע – תמיד מומלץ לרכוש מעיל בצבע ניטרלי על מנת שיתאים לשאר הבגדים הנמצאים אצלנו בארון.
  4. סגנון – על המעיל שאנו רוכשות להיות בסגנון שיוכל להשתלב עם סגנון הבגדים שלנו. כך למשל, אם אנו נוהגות ללבוש סוודרים בחורף, על המעיל שאנו בוחרות להיות מתאים ללבישה מעל לסוודרים.
  5. מחיר – תמיד מומלץ לשוטט מעט באינטרנט לפני הקנייה, להסתכל על מחירים ולהחליט על תקציב מסוים בראש.

https://www.youtube.com/watch?v=LpCb8xxSPPk

אז לחורף הקרוב, על מנת לעשות לכן קצת סדר בבלאגן, הנה רשימה של המעילים האהובים, העדכניים, העכשוויים והשיקים ביותר שתוכלו למצוא. לגזור ולשמור עד לחורף הבא:

  1. מעילי פרווה – כמובן שלא מדובר בפרווה אמיתית, אלא סינטטית. מעילי פרווה תפסו תאוצה בשנה האחרונה ונהפכו לפופולריים במיוחד. מעילי פרווה מתאימים לנשים בעלות אישיות מתאימה לכך. מכיוון שמעילי פרווה הם מעילים בעלי נוכחות רבה, על האישה הלובשת אותם להיות גם היא בעלת נוכחות רבה על מנת שתוכל "להחזיק את המעיל".  
  2. מעילי פוך – מדובר במעילים הצבעוניים ביותר והמעניינים ביותר. שילוב מושלם של בד הניילון עם המבריק יחד עם הצבעים הבוהקים, מצליח להפוך את מעילי הפוך לקסומים במיוחד, ולכאלה המצליחים להפוך יום חורפי גשום ליום שמח ומפנק במיוחד. מעילי פוך יכולים להגיע במגוון גרסאות: קצרים, ארוכים, צמודים, רחבים, שחורים או צבעוניים. ללא ספק מדובר באחד הפריטים המומלצים ביותר שיש להחזקה בארון הבגדים שלנו. מדובר בפריט שימושי במיוחד, ואינו מסורבל במיוחד. כך במידה ואתם לא אוהבות להרגיש מסורבלות ולהיסחב עם מעיל כבד – ללא ספק זה המעיל בשבילכן.
  3. מעילי טרנצ' – לא כולן יודעות אך מעיל הטרנצ' המסורתי היה עשוי מבד עמיד למים, אשר אורכו הגיע לפחות עד הברכיים וצבעו היה שחור. תחילה שימש את הקצינים במלחמת העולם הראשונה, ולאחר המלחמה עבר לככב בסרטים הוליוודיים ומשם – אל הקהל הרחב. גם למעילי הטרנצ' מגוון גרסאות: קצר, ארוך, צבעוני, מודפס ועוד. מעילי הטרנצ' חייבים להיות מתאימים בול למידתכן, על מנת להחמיא לצורת הגוף שלכן. בנוסף, יש לוודא כי חגורת המעיל נמצאת בדיוק במקום הנכון. מעיל טרנצ' מתאים לנשים אשר לא נוהגות לסבול מקור (יש כאלה בכלל??), כיוון שהוא יותר מתאים לגשם או כשכבה נוספת מעל סוודר דק.
  4. מעילי צמר – אין ספק כי כל מי שנוהגת לסבול מקור – זהו המעיל בשבילה. מעילי צמר (אלה שעשויים מ-100% צמר), נחשבים כמעילים מחממים במיוחד, ומתאימים בול לעונת החורף הקרה. ישנם מעילים צמר המגיעים עד המותן, כאלה המגיעים בגזרה צמודה או רחבה, אלגנטיים או יומיומיים ובקיצור – תוכלו למצוא כל סגנון שעולה על רוחכן.
  5. מעילים בסגנון צבאי – את המעיל בסגנון הצבאי אפשר בהחלט לשייך לכוכבת ההוליוודית קים קארדישאן, אשר נתפסה לובשת אותו לא מעט פעמים. מעיל בסגנון צבאי הוא מעיל גדול, רחב ובעל הדפס צבאי. במידה כמו ישראל – אין יותר מתאים ממנו ליום יום. תוכלו למצוא מעיל בסגנון צבאי כמעט בכל חנות.
  6. מעילי עור – יש כאלה היעדיפו לרכוש מעילי עור אמיתי, וישנן כאלה שיעדיפו לרכוש מעיל דמוי עור. איך שלא תסתכלו על זה מדובר באחד הפריטים הקלאסיים שמלווים אותנו בכל עונה מחדש. מעילי העור יכולים להתאים לכל לוק ומשתלבים בצורה מושלמת גם ביום יום וגם באירועים. מעילי עור מגיעים במגוון צבעים, כאשר שחור הוא הפופולרי ביותר. אך במידה ואתן נועזות יותר (או שכבר יש לכן מעיל עור שחור), אל תהססו לרכוש מעיל עור בצבעים דומיננטיים יותר כמו ירוק, אדום או חום.
  7. מעיל קפוצ'ון פרווה – עוד טרנד אשר מלווה אותנו כבר מספר בשנים בזמן האחרון. מדובר על מעילים העשויים ממגוון חומרים, ואליהם מחובר כובע קפוצ'ון אשר סביבו פרווה סינטטית. מעיל קפוצ'ון מושלם לימי החורף הגשומים בה כל מה שאנו רוצות לעשות הוא להתכסות עם הקפוצ'ון ולא להירטב בגשם השוטף.
מעיל חורף
שיהיה לכולנו חורף חם ומלטף

לסיכום, אין ספק כי מעיל הוא פריט חובה בלתי מעורער בארון הבגדים שלנו. בגלל החורף הקצרצר בישראל, מרבית הנשים לא נוהגות לרכוש מעיל חדש בכל שנה, אלא לרכוש מעיל טוב ואיכותי פעם בכמה שנים ולשמור אותו. בכל הנוגע למעילים לא מומלץ להתפשר על מחיר או על איכות, כיוון שמדובר באחד הפריטים או האלמנטים שבזכותם אנו זוכות גם לחימום והגנה מפני הקור, וגם לשמירה על סטייל הורס ללא פשרות. על כן, לפני שאתן הולכות לרכוש לעצמכן מעיל חדש, מומלץ לעבור על הסגנונות השונים להתביית על מספר סגנונות המתאימים לכן. כך תוכלו לחסוך לעצמכן הרבה זמן בבחירות.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *