אפריל 25, 2024
Breaking News

טרנד קניות בגדים באינטרנט | סדר בבאלגן

קניות בגדים

יש כאלה שנמאס להם מרשתות האופנה המוכרות ואחרים מחפשים כיצד להוזיל את העלויות- הסיבות לעלייתן של חנויות הבגדים המקוונות רבות, אבל אין ספק שהן כאן כדי להישאר. למה כדאי גם לכם לקנות ברשת, ואיך תעשו את זה?

קונים באינטרנט

האינטרנט פתח בפנינו עולם שלם של אפשרויות, ואחת מהן היא הקניות המקוונות. במקום להגיע לחנות ולבחור מתוך המלאי המצומצם שקיים בה אפשר לעבור במהירות בין חנויות שונות שמציעות מוצרים מכל העולם. יותר ויותר אנשים בוחרים לקנות באינטרנט, ואחד הדברים שאנחנו הכי אוהבים לקנות הוא בגדים.

עד זמן לא רב, רבים חששו מקניית בגדים באינטרנט, וגם כיום יש כאלה שמדירים רגליהם ממדפי הבגדים הוירטואליים. המתנגדים טוענים שחוסר המגע הראשוני עם הבגד מעלה את החשש שהוא לא איכותי מספיק. בנוסף, קנייה מקוונת לא מאפשרת למדוד את הבגד, לכן הם חוששים שהבגד לא יתאים להם. בעיה נוספת שמטרידה חלק מהאנשים היא הזמן שחולף בין הזמנת הפריט ועד שהוא מגיע לארון, במיוחד כאשר מדובר בחנויות במדינות זרות.

קניות בלונדון
להיות בארץ ולהרגיש בלונדון

למה לקנות בגדים באינטרנט?

למרות צקצוקי המבקרים והבעיות השונות עליהן הם מצביעים החנויות האינטרנטיות צוברות עוד ועוד כוח. אנשים בוחרים לקנות ברשת, קודם כל בגלל שזה הרבה יותר נוח. במקום לנסוע לקניון ולהסתובב בין החנויות אפשר לבקר בכל החנויות מהספה בסלון. בסמארטפון או במחשב ניתן להגיע לכל חנות ואפילו לחנויות שנמצאות מעבר לים.

קניית בגדים מקוונת מאפשרת לבצע השוואת מחירים אפקטיבית וכך להוזיל את הקניות באופן משמעותי. המודעות הצרכנית של הישראלים עולה כל הזמן, וכאשר הם מבינים שהם יכולים לרכוש בגדים זולים הרבה יותר באמצעות האינטרנט הם לא מהססים להשתמש בזה.

את בעיית האיכות פותרים על ידי קנייה מחנויות מוכרות והסתמכות על ביקורות גולשים, ואת בעיית המידות פותרים על ידי למידה מן הניסיון. אולי בהזמנה הראשונה השמלה שתזמיני תהיה מעט קטנה, אבל בקניות הבאות תוכלי להתאים את המידות על פי ניסיון העבר וכך לקנות בגדים מתאימים ללא חשש. בנוסף, רוב החנויות מציעות את האפשרות להחזיר או להחליף את הפריט במידה והוא לא מתאים כך שלמעשה אין סיבה לחשוש.

כאשר רוכשים מחנות וירטואלית לוקח זמן בין ההזמנה לבין הגעת הפריט, אבל גם כדי להגיע לחנות ולקנות בה תצטרכו לפנות זמן. בנוסף, בדרך כלל כשקונים בגדים אנחנו לא צריכים אותם כבר מחר בבוקר, ולמעשה יש לנו מספיק בגדים בארון, ורוב הבגדים שאנחנו רוכשים נועדו לעבות את המלתחה. אם התעורר צורך דחוף בפריט לבוש מסוים כנראה שבאמת כדאי לקנות אותו בחנות פיזית, אבל בקנייה ממוצעת תוכלו לקנות ברשת ולחכות בסבלנות עד להגעת הבגד.

 

מה קונים?

טרנד קניות הבגדים באינטרנט לא מצטמצם לתחום מסוים אחד של בגדים. בגדי נשים וגברים, קיץ וחורף, בגדים חגיגיים והלבשה תחתונה- הכל אפשר לקנות ברשת. לא משנה אם אתם צריכים מעילים לגברים או בגדי ספורט לנשים, תוכלו להזמין את הבגד שאתם צריכים ולהצטרף לישראלים הרבים שבוחרים לעשות את הקניות שלהם באינטרנט.

את הקנייה תוכלו לחלק בין חנויות שונות, או לבצע קנייה מרוכזת בחנות אחת. כאשר אתם בוחרים חנות שימו לב שהיא אמינה ושאתם לא משאירים את פרטי האשראי שלכם באתר לא מאובטח. בנוסף, חשוב לשים לב לעלויות המשלוח, כאשר בחלק מהחנויות אפשר להימנע מתשלום על משלוח בהזמנה שעולה על סכום מסוים.

קניות

איפה קונים?

קיימות חנויות אינטרנטיות רבות, לחלקן מקבילה פיזית וחלקן פועלות רק ברשת. לרוב רשתות האופנה המוכרות לכם מן הקניונים יש גם סניף מקוון שמאפשר לבצע רכישה בלי לצאת מהמיטה. בנוסף אליהן קיימות גם יוזמות אופנה מקומיות שנותנות מענה לסגנונות לבוש שונים. תוכלו למצוא אתרים שמעניקים במה למעצבים ישראלים בתחילת דרכם, אתרים שמדגישים מבצעים משתלמים במיוחד, אתרי אקססוריז ועוד.

אבל עם כל הכבוד לאפשרויות המקומיות, היתרון האמיתי של טרנד הקניות האינטרנטי הוא שאפשר לקנות בגדים בחו"ל בלי לצאת מהארץ. רשת האינטרנט מאפשרת לנו לצאת מהלוקליות ולהתחבר לכל מקום בעולם בלחיצת כפתור. במקום לחכות לנסיעה ללונדון כדי לרכוש בגדים אתם יכולים לעשות את זה כאן ועכשיו. כל חנות שמכבדת את עצמה מחזיקה גם חנות אינטרנטית וחברות שילוח בינלאומיות מאפשרות לשלוח לישראל כמעט מכל מקום.

האפשרות לרכוש בגדים מחו"ל מספקת הזדמנות לחסוך כסף. אתרים שונים מציעים בגדים במחירים משתלמים במיוחד, והמשלוחים שלהם מגיעים במהירות רבה. שתי החנויות המרכזיות עליהן בטח שמעתם הן אסוס ונקסט.

אסוס

אסוס הוא אתר בריטי המוכר בגדים, מעילים,  נעליים ואקססוריז לנשים וגברים במחירים זולים במיוחד. בנוסף, מחזיק האתר גם מותג משלו שכולל בגדים מסוגים וסגנונות שונים. בטח תשמחו לשמוע שאם תבצעו הזמנה לישראל במעל 20 פאונד תקבלו את המשלוח בחינם.

נקסט

נקסט הוא מותג בריטי ידוע בעל כ-500 חנויות בבריטניה ויותר מ-200 נוספות ברחבי העולם, אבל אנחנו מתמקדים בענף המקוון שלו. האתר נחשב לאחד מאתרי קניות הבגדים המובילים בעולם, ולאחרונה הוא תורגם לעברית. בנוסף, המזמינים מישראל יהנו ממשלוחים חינם בהזמנה של מעל 75 שקלים. באתר תוכלו למצוא בגדים לכל המשפחה, אבל הייחוד שלו הוא בבגדי הילדים שמגיעים במחירים אטרקטיביים ואיכות גבוהה.

twenty four seven

טווינטי פור סבן מותג ישראלי מבית היוצר של רנואר, בטוונטיפורסבן מאמינים במתן מענה 24 שעות. הקולקציות של טוונטי מותאמות לכל זמן ולכל מטרה. ואף כוללת גם מגוון רחב של פריטים המשתנים כל השנה.
טוונטי מוביל את דרכו להיות אלטרנטיבה מתאימה לקהל הישראלי ברכישות בגדים באינטרנט גם מצד המחירים וגם מצד מגוון המוצרים המתאים לטעם הישראלי.
נשים וגברים רבים "התמכרו" לקנית חולצות ברשת וטוונטי היא אחלה אלטרנטיבה עבורם.

twentyfourseven
טוונטי פור סבן

סדנאות לקנייה ברשת

כדי להצליח בדברים אותם אנחנו רוצים לעשות עלינו לתרגל אותם. קניות בחנות פיזית היא פרקטיקה אותה אנו מבצעים מגיל צעיר, לכן אנחנו עושים אותה בצורה טבעית וללא מחשבה רבה. לעומת זאת, הקניות באינטרנט הן דבר חדש וכדי להצליח למצוא בגדים איכותיים במחירים נמוכים יש לצבור ניסיון. אם אתם רוצים לקבל ידע ועזרה מקצועית כדי להוזיל עלויות תוכלו למצוא סדנאות שונות שמטרתן להקנות טיפים ודרכים לקניה נכונה ויעילה ברשת.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *