אפריל 19, 2024
Breaking News

טרנד הסניקרס שמשגע את העולם

נעלי סניקרס

נעלי סניקרס שווקו בתחילה כנעליים שקטות שמאפשרות להתגנב (ומכאן שמן), אבל טרנד הסניקרס ממש לא עשה זאת בהתגנבות יחידים. זה לא טרנד חדש שהתחיל רק אתמול, אלא משהו שקיים כבר שנים, ועם הזמן רק הולך ומתגבר.

כמו כל אביזר לבוש אחר, גם בחירת נעליים מבוססת על טרנדים ואופנות שולטות. קיימים סוגים רבים של נעליים, ואנחנו רוצים להתאים את עצמנו לטרנד השולט ולמה שמוצא חן בעינינו. אחד הטרנדים הבולטים בתחום הנעליים הוא נעלי הסניקרס, שמיוצרות על ידי חברות רבות בסגנונות שונים ומגוונים.

 

מה זה נעלי סניקרס?

סניקרס הן נעלי ספורט המיועדות לשימוש יומיומי. לרוב נעלי סניקרס עשויות מחומר גמיש, הכולל סוליית גומי וחלק עליון עשוי עור או קנבס. מקור שמן של הנעליים הוא בכך שבתחילה הן שווקו כנעליים שקטות. באותו הזמן רוב הנעליים נעשו מחומרים שגרמו לרעש בעת ההליכה ונעלי הסניקרס עם סוליית הגומי שלהן איפשרו הליכה שקטה. מקור המילה סניקרס בפועל "to sneak" שפירושו להתגנב, ומי שנעל את הנעל יכול היה להתגנב בשקט.

כיום נעלי סניקרס נהנות מפופולריות רבה ברחבי העולם, ומותגים רבים כמו אדידס, קונברס, אסיקס, ניו באלאנס, נייק, ריבוק ועוד מייצרים נעלי סניקרס. הסניקרס מתחלקות לכמה סוגים: נעליים הגבוהות מן הקרסול, נעליים נמוכות מן הקרסול ונעלי mid-cut שנמצאות בין שני אלה. בנוסף, קיימים גם מגפי סניקרס שגובהם מגיע עד שריר הסובך.

 

נוחות

אחד היתרונות המרכזיים של נעלי סניקרס הוא הנוחות שלהן. מדובר בנעליים נוחות מאוד, המאפשרות מנח נוח של הרגל ולמעשה מהוות הליכה עם נעל ספורט באופן יומיומי. פעמים רבות אנחנו נאלצים לוותר על הנוחות והבריאות כדי ללכת עם נעליים הנשמעות לצו האופנה, ונעלי סניקרס מאפשרות לשלב בין נוחות לאופנתיות.

הנוחות הרבה של הנעליים מאפשרות להן להוביל שוב ושוב טרנדים אופנתיים ולהיות מיוצרות על ידי חברות אופנה רבות. אבל עם כל הכבוד לנוחות שהן מספקות, גם לעיצוב המגוון שלהן יש תפקיד חשוב בפופולריות הרבה לה הן זוכות.

נעלי סניקרס שחורות

לא רק עם ג'ינס

בעבר הן נחשבו הסניקרס לנעל ספורט קלילה שמתאימה ליציאה לא מחייבת מהבית, המשתלבת במקרה הטוב עם מכנסי ג'ינס, אבל כיום המצב אחר. מנעליים משעממות הפכו הסניקרס לנעליים עם סטייל שאפשר לשלב גם ביציאה מסוגננת עם חצאית או יציאה שיקית עם מכנסיים קצרות.

 

אינסוף אפשרויות

נעלי סניקרס קיימות בעולם באינסוף דוגמאות ואפשרויות. מאז שהומצאו הנעליים הן קיבלו עיצובים שונים ויוצרו על ידי מעצבים רבים. כל החברות הגדולות מחזיקות בקו נעלי סניקרס אופנתי ולא מפסיקות להוציא עיצובים חדשים.

המגוון הרחב של נעלי סניקרס מאפשר להן להוביל טרנדים רבים ולתת תחושה שהן פשוט נמצאות בכל מקום. בנוסף, נעלי סניקרס מתאימות לכל הגילאים ולכל המינים. נעליים לנשים או לגברים, וגם לילדים, נעלי סניקרס פשוט נמצאות בכל מקום.

 

טרנד הסניקרס הורודות

אם גם אתם הייתם פה בשנת 2017 בטח שמתם לב לטרנד הסניקרס הורודות. הן הציפו את הפיד וגרמו לעוד ועוד נשים וילדות לנעול נעליים ורודות וחמודות. כנעל לילדות סניקרס ורודות הן בחירה קלה, אבל גם נשים מבוגרות יכולות להצטרף לטרנד, כמובן שעם התאמות לבוש נכונות ובחירה בנעליים בצבע ורוד בהיר.

 

נעלי סניקרס לילדים

תמיד אומרים שהכי קל למצוא נעליים לילדים, ותולים זאת בעובדה שאין להם איך להתנגד. מה שתתנו להם הם ילבשו, בלי ויכוחים או דיונים. אתם כהורים לילדים יודעים שזה לא נכון. הדור הצעיר יודע מה הוא רוצה, ויותר מכך, הוא יודע מה הוא לא רוצה.

הבת הקטנה והמקסימה שלכם יודעת בדיוק מה אופנתי ומה לא, ולא תסכים לנעול נעליים שלא נראות לה. אתם כהורים מכירים טרנדים ואופנות ורוצים להיענות לדרישות הילדים אך גם לשמור על רגליהם עם נעליים נוחות. מזל שנעלי סניקרס הן גם נוחות וגם אופנתיות.

נעלי סניקרס לכל מטרה
נעלי סניקרס של חברת keds

נעליים לבנים ולבנות

אחד הדברים היפים בסניקרס הוא שהם מתאימות לכל הגילאים. מגיל שנה ועד גיל 99, כולם יכולים למצוא את עצמם עם סניקרס. אם הילד שלכם הולך לגן תוכלו להתאים לו סינקרס עשויות בד בצבע אפור. הנעליים מאובזרות בגומי במקום שרוכים, כך שהוא לא יצטרך להתמודד עם שרוכים בגילו הצעיר.

אם אתם חוששים שהצבע הבהיר יתלכלך במהירות תוכלו לבחור בסניקרס בד כחולות שישמרו על צבען הכהה והיפה לאורך זמן. אי אפשר לדבר על נעלי סניקרס לבנים בלי להזכיר את האפשרות של נעליים עם הדפס. חברת לקוסט למשל מציעה נעליים שיקיות עם הדפס לבן וסגירת סקוצ'ים שתהיה נוחה מאוד לילדים.

אם אצל בנים נתרכז בעיקר בנעליים נמוכות, אצל בנות המנעד רחב יותר. אחד הטרנדים החמים בתחום נעלי הילדות הוא נעליים גבוהות וחברת הלו קיטי מציעה נעליים גבוהות עם הדפסים צבעוניים במחיר נוח במיוחד. בנוסף, הנעל נסגרת בעזרת רוכסן צדדי שמקל על הנעילה. אולי הבת שלכם נסיכה, אבל זה לא אומר שהיא חייבת ללכת רק עם נעלי בובה מיופייפות. נעלי ספורט בצבע תכלת עם קישוטים ורודים יעניקו לה תמיכה יציבה לרגל ומראה אופנתי.

בבית הספר עם נעליים ורודות
ללכת לבית הספר בסטייל

מה נועלים לבית הספר?

ילדים בגיל הגן קל יותר להלביש, עם נעליים צבעוניות ומותגים שהם אוהבים, אבל בגיל בית הספר התודעה העצמית שלהם עולה. נעלי ספורט בצבע לבן יספקו לבינכם את הסטייל הנכון תוך כדי שמירה על נוחות ובריאות כף הרגל. אם אתם רוצים נעליים נוחות עוד יותר תוכלו לבחור בנעלי סקצ'רס שמשלבות סקוצ'ים ושרוכים לנעילה הדוקה יותר.

כמובן שאצל בנות בחירת הנעליים מורכבת יותר, אבל גם האפשרויות רבות הרבה יותר. בנות בגיל בית הספר כבר מעצבות טעם אופנתי משלהן, ויציאה לקניות משותפות בקניון עשויה להיות בילוי מהנה יחד עם ביתכם.

רגע לפני שאתם מתחילים בחיפושים כדאי שתכירו כמה דגמים שעשויים לקרוץ לביתכם האהובה. סניקרס בצבע לבן הן תמיד באופנה, ושילוב של קישוטים נוצצים עשוי למשוך ילדות בגיל צעיר. אם אתם מחפשים נעל ספורט תוכלו לבחור בנעל של חברת ריבוק, שמשלבת נוחות ועיצוב ומתאימה לשיעורי ספורט ולהליכה יומיומית.

אם אתם מחפשים סטייל כדאי שתשקלו סניקרס מפלסטיק ממוחזר. זה אולי נוח פחות, אבל זה בהחלט מיוחד. ברשת סטורי תוכלו לבחור נעליים בצבע ורוד בהיר שיספקו לבת שלכם מראה ייחודי ואלגנטי במיוחד

שחור ולבן, רטוב ויבש או אור וחושך- אנחנו אוהבים להגדיר את העולם בהבחנות בינאריות ולחלק אותו לחלוקות מוחלטות. גם נעלי סניקרס אפשר לחלק לכאלה המתאימות לילדים וכאלה המתאימות לילדות, אבל דגמים רבים מתאימים לשני המינים. ברשת נמרוד למשל תוכלו למצוא דגמים רבים של נעלי סניקרס המתאימות לבנים ולבנות.

אם אתם מחפשים נעליים לילדים, סניקרס הן ללא ספק אפשרות מובילה. טרנד הסניקרס מוביל בצורה מרשימה את שוק הנעליים ומציע מגוון רחב של נעליים לילדים במגוון דגמים וצבעים. בטח תשמחו לשמוע שבגלל שסניקרס מיוצרות על ידי חברות שונות ניתן להשיג נעליים במחירים מגוונים ונוחים יחסית.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *