אפריל 24, 2024
Breaking News

בייסיק בייבי – מלתחה ראשונה שכולה בגדי תינוקות מתוקים

בייבי

הם קטנטנים, יש להם ריח טוב והם פשוט חמודים- אין הרבה דברים מתוקים יותר מבגדי תינוקות. ואם כבר מדברים על בגדי תינוקות, אי אפשר שלא לדבר על בגדי גוף, פריט הלבוש המרכזי של התינוק בחודשיו הראשונים.

בגדי גוף לתינוקות הם הפריט הבסיסי ביותר כאשר מדברים על בגדי תינוקות, ומהווים פריטי לבוש מרכזיים החל מיומו הראשון של התינוק. הם מתאימים ללבישה בכל עונות השנה, כאשר בחורף משמש הבגד כבגד בסיס ואילו בקיץ הוא מהווה בגד בפני עצמו.

מדובר בבגד נוח ופשוט להלבשה, שמולבש מן הראש כלפי מטה ונסגר בעזרת תיקתקים באזור הטיטול. היתרון המשמעותי של הסגירה הזו, היא האפשרות להחליף טיטול בקלות ובמהירות בלי צורך להתמודד עם הורדה והחזרה של מכנסיים.

יתרון נוסף הוא העובדה שבגד הגוף לא עולה כלפי מעלה. כאשר התינוק לבוש בחולצה, היא עולה כל הזמן כלפי מעלה, בייחוד כאשר אנחנו מחזיקים את התינוק בידיים, התיקתקים של בגד הגוף לא מאפשרים לו לעלות, כך הוא נשאר במקום בצורה מסודרת ונוחה.

במילים אחרות, בגד גוף הוא פריט לבוש פונקציונלי שמקנה יתרונות רבים, לכן הוא נמצא בשימוש רב כל כך. הבגד מספק אסתטיות רבה, ומספק נוחות רבה יותר להורים ולתינוק. למעשה בגדי גוף הם בגדי בייסיק לתינוקות, ומהווים לבוש בסיסי שמתאים מאוד לתינוק.

תינוק ישן
רכות מפנקת

צווארון בגד הגוף עשוי להופיע במספר גזרות:

  • פתח רחב ללא סגירה שנקרא גם צווארון סירה.
  • פתח צידי עם סגירת תקתקים.
  • פתח אחורי עם סגירת תקתקים.

 

איזו גזרה לבחור?

השאלה איזו גזרה לבחור הינה אינדיבידואלית, ומשתנה בהתאם למה שנוח לכם ולתינוק. תוכלו לקנות בהתחלה מספר גזרות, ולגלות מה נוח יותר. קחו בחשבון שכאשר התקתקים נמצאים מאחור זה עלול להיות פחות נוח, כיוון שכדי לפתוח אותם יהיה צורך לסובב את התינוק על בטנו בכל הלבשה.

 

כמה בגדי גוף צריך לקנות?

אנחנו מדברים פה על המלתחה הראשונה של התינוק המתוק שלכם. הרכבת מלתחת בגדים ראשונה אינה עניין של מה בכך, והיא כרוכה ברצון שלכם לספק לעולל כל מה שהוא צריך, ואף יותר מכך. מצד שני, התקציב שלכם מוגבל, וגם המקום בארון. אתם רוצים שיהיו לתינוק הצעיר מספיק בגדים, אבל אתם לא רוצים להשקיע כסף בכמות גדולה מדי של בגדים.

כיוון שבגד גוף הוא פריט אותו תלבישו לתינוק באופן קבוע כל הזמן, תצטרכו כמות גדולה יחסית של בגדי גוף. מצד שני, אם מדובר בשכבת בסיס, כנראה שלא תחליפו לו אותה כל כך הרבה בכל יום, כיוון שכאשר הוא יפלוט בדרך כלל רק השכבה החיצונית תתלכלך. בסופו של דבר אין מרשם מדויק למספר בגדי הגוף להם תזדקקו, וזה תלוי בתדירות הכביסות שלכם, ובכמות הפעמים שתחליפו לתינוק את הבגדים.

בייבי
בגד נכון יעניק מגע מלטף

בגדי גוף מיוחדים

בגדי גוף לתינוקות לא מסתכמים רק כבגדים בסיסיים שנמצאים מתחת לבגדים, ובקיץ הם יכולים להוות גם בגד של ממש. מהסיבה הזו תוכלו למצוא גם בגד גוף חגיגי לתינוק, שיתאים לאירועים חגיגיים שמתרחשים במזג אוויר קיצי. בנוסף, תוכלו לבחור בגדי גוף בצבעים מעניינים או עם כיתובים וציורים שיוסיפו עניין. כך לדוגמה, בחנויות שונות תוכלו למצוא בגדי גוף לתינוק עליהם כיתובים שנונים ומצחיקים.

 

בגדי גוף איכותיים

בהקמת המלתחה הראשונה של התינוק שלכם, עליכם להקפיד על רכישת בגדי גוף העשויים מחומרים איכותיים. הבגד נמצא ישירות על הגוף, לכן חשוב לבחור בגד העשוי ממאה אחוזי כותנה שיספק נוחות מירבית לתינוק. בנוסף, חשוב לוודא הבגדים לא מכילים חומרים כימיים, שעלולים לפגוע בעורו הרך של התינוק.

אתם רוצים שהבגדים יחזיקו מעמד זמן רב, ולא יתכווצו בכביסה, לכן חשוב שתבחרו בגדים איכותיים שעברו תהליך אל כווץ, תהליך מיוחד שמאפשר לשמור על צורת הבגד גם אחרי הכביסה.

 

איפה קונים בגדי גוף לתינוקות?

בגדי גוף לתינוק חשוב לקנות מחנות אמינה ובעלת ניסיון רב שנים אם זה בחנות פיזית או בחנות אינטרנטית, שתספק לכם מוצרים איכותיים באחריות. תינוקות קטנים הם יצורים חסרי אונים התלויים לגמרי בסביבה שלהם, ועל ידי השקעה בכל מה שקשור לתינוק תדעו שאתם נותנים לו את הטוב ביותר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *